Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Etika ve světě reklamy
ANTL, Pavel
Diplomová práce se zabývá problematikou etiky v reklamě, dělí se na šest kapitol. První se zabývá komunikací a funkcí reklamy v ní. V druhé části se zaměřuji na cíle a metody reklamy (mohou být pozitivní i negativní). Popisuji procesy: ovlivňování, manipulace, persvaze, sugesce, motivace a zaměření reklamy na segmenty trhu. Třetí část je orientována na principy regulace a samoregulace (vysvětluji jejich rozdíly). Na praktickém příkladě ukazuji jak funguje samoregulace v praxi. Čtvrtá část popisuje nejčastější nedovolené reklamy a na praktický příkladech ukazuje jak funguje ochrana spotřebitele. V páté zdůrazňuji důležitost mediální gramotnosti a problematiku mediální výchovy. V šesté části se zabývám reklamou a různými postoji a názory na ní
Ovlivňování v pracovním procesu
ZRZAVÁ, Monika
Tato práce se zaměřuje na zkoumání vlivu světových médií na životní způsob lidí a nákupního chování spotřebitelů. Je zde nastíněna problematika toho, jak lidé reklamu vnímají a jaký názor na ní v dnešním světě mají. Také se zde vyhodnocují klady a zápory reklamního sdělení. Dalším důležitým bodem této práce jsou marketingová komunikace, média a vliv reklamy na způsob života lidí a na jejich rozhodování. Sledují se také účinnost reklamy a její úzká provázanost s psychologií. V práci se uvádí také uvedeno doporučení, jakým směrem by se reklama měla dále ubírat a čeho je lepší se naopak zcela v reklamě vyvarovat. Reklama se stala neodmyslitelnou součástí každodenního života a zaleží na každém jednotlivci, jaký postoj si k reklamě vytvoří a do jaké části se jí dá ovlivnit. Toto téma by bylo zapotřebí dále a hlouběji studovat, aby přineslo potřebné informace a to nejen pro tvůrce reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.